
لینک ادا و دانلود *پایین مطلب* فرمت فایل:Word تعداد صفحه:17 چکیده مدیران، مشاوران و کارشناسان برنامه ریز، همواره در جست وجوی روشهای موثرتری برای تدوین استراتژی هستند. روشهایی که در صورت به سمت کارگیری، نتایج بهتر و ملموس تری را به همراه داشته باشد. این پرش وجو از سوی محققان، اندیشمندان و مراکز آکادمیک، باارائه مستمر الگوهای تازه و تکامل یافته تری تایید مــــی شود. این مقاله آیین جدیدی را برای تدوین استراتژی معرفی می کند؛ استراتژی سه جانبه با تالیف و تلفیق اطلاعات مربوط به بازار، رقیب و ساز ...