
مقدمه بحث آموزش یکی از مباحثی است که از دیرباز تا کنون مناسبت توجه دانشمندان و پیشروان تعلیم و تربیت بوده است . سوژه تعلیم و تربیت آن است که هم استخلاص و هم فطرت و هم ساخت ( تربیت ) باید جای مرتبطی داشته باشند . معلم ساختن و سازماندهی را باب مواردی که درکلاس عرضه می شود به وجود می آورد ولی کودکان را در فرصتهایی که در کاوش و تکمیل این موارد دارند آزاد می گذارد. به سمت طور بسیار ساخت و آزادی در کلاس درس نسبت به یکدیگر به طور دائم در حال تناوب قرار دارد ، به طوری که هیچ یک از این دو بر قلمرو تربیتی ...